BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Tuesday, March 31, 2009

xm..

huh.. dah lama tak tulis kat blog.. bz aa.. hari ni nak cite pe?? hari ni aku telah memontengkan diri ke kelas PD.. heheh.. bukan selalu aku wat.. dah dekat last2 nak exam ni makin banyak plak keje yang tak siap.. hu.. penat la.. patut la aku asik lapa n tido je skarang!! hak3.. bila dah nak dekat xm ni makin serun perut aku.. ntah camaner la kitorang masa xm nanti.. bersediakah aku?? hahah.. baru aku tau yang kitorang nanti xm tak semestinya kat dalam u ni.. ada gak xm yang kat luar.. tak survey lagi tempat kat mane.. harap2 ok la tempat tu. kalo tak bleh jadi psiko aku ni kang!! hahaha.. kepada kengkawan yang akan menghadapi xm, sama2lah kita berusaha hingga akhir tulang!! kah3.. good luck ya!!

2 comments:

mel said...

ceit!! lapo time stdy konon..bkn ko lapo sepnjg mse ker??hehehe...dasar raksasa..huhu.
kon smoga ko tabah m'hadapi hari2 m'dtg..ye!! marilah kte sme2 b'juang tok final neh!! tp tahukah anda ap mksd final sebenarnye???

LuV@aYaNg said...

hehe.. betol la pah.. aku asik makan je sejak akhir2 ni.. lapa tak agak2!! hak3.. chaiyok!! mari kita menuju puncak!! heh3.. final?? maksudnya yang paling last? hehe.. ape? ape? ape?