BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Wednesday, March 25, 2009

semalam..



huhuhu... semalam aku ada terbuat sesuatu yang orang tak sanka aku akan buat... nak tau pe??

aku naik hangin!! aku ni sorang yang jarang nak naik2 hangin ni.. selalu aku wat bodo je or simpan dalam hati je or nangis(kalo dah geram sangat la kan...) tapi, semalam memang aku dah takbleh tahan!! geram kat orang2 yang tak ada rasa tanggungjawab kat diri sendiri.. (maafla kalo ade yang terasa..) tapi aku memang dah tak bleh sabar..

aku rasa most of them la yang terkejut ngan apa yang aku cakap semalam.. hee.. sori kawan2.. aku bukan sengaja.. tapi kalo aku tak wat camtu takkan ada sorang pun yang voluteer nak wat presentation tu.. sori lagi sekali..

but, this morning i felt like my action yesterday didn't get any attention by them!! penat aku naik sikit sore semalam, last2 hari ni group aku je yang wat presentation.. diorang?? mana?? huh.. kan dah kene deduct marks ngan lect.. sekali lagi aku mintak maaf kalo ada yang terasa.. tak bleh nak watpe la kalo korang taknak improve diri korang.. it's not my problem k..

k la.. till next time..

2 comments:

miSs v!0Let said...

xpe...sb02..
dh nk mLetup aku ng0k..:)

LuV@aYaNg said...

bukan dah nak meletup la ema... dah meletup pun.. huhu.. takpe la, lantak la nak jadi pe kat diorang.. hehe