BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Tuesday, March 24, 2009

kenangan......















































































kepada sesiapa yang kenal bendalah cute ni, senyumlah selalu. sesungguhnya senyuman itu membawa kebahagiaan.


tetiba plak terkenang kisah lama. lama pun tak lama sangat laa. ada la dalam 3 thn lepas je.. masa tu 1st time sampai melaka. aku dapat sambung belaja, kos yang aku tak pernah termimpi pun nak amek. masa tu lah aku jumpe kawan2 aku yang best dan gila2 cam aku. aku ingat dak2 uitm ni nerd2 je.. haha.. time tu la aku kenal rakan sebilik aku yang bernama pah and ema. dari part 1 sampai part6 kitorang sama2.. gi kelas sama2, makan sm2, tido sm2.. mcm2 lagi lah yang sama2.. 1st day kenal je terus rapat sampai sekarang.. tapi... tulah.. tetiba jek kitorang terpisah lain negeri plak bila sambung degree.. aku sensorang kat shah alam, pah n ema kat melaka.. nak wat camaner... padahal dulu macam2 kitorang plan; nak gi shah alam sesama, nak cari jodoh sesama.. hak3.. weh, kengkawan... aku rindu la kat korang.. rindu nak wat aktiviti sama2 cam dulu...












1 comments:

Anonymous said...

da dpt lom jodohnyer