BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Sunday, March 8, 2009

hari ini....


cite tuk hari ni??siang tadi aku pegi lagi modul tuk ldk plak. memula tu memang malas giler nak bangun tahap cipan!! tapi bile pikir yang aku dah penat2 gi semalan, alang2 pegi je la tuk hari ni.. kalau tak pergi, wat membazir masa je pergi semalam coz dikira tak datang. kang tak pasal2 kene repeat sem depan!! tak mau aku!!!
tapi memang betol la.. kelas tadi best gak.. walaupun masing2 tak kenal, bila dah duk satu kelas tu, menjadi je!! ingatkan kelas tu akan jadi boring coz aku selalu bernasib malang dapat group yang kureng sket.. he3.. tapi tadi, my expectation berubah.. diorang sangat sporting and best! di tambah plak dapat fasilitator yang open gak. lagi la menjadi!! asik ketawa je kitorang tadi. mau pecah perut gak.. hakhakhak..
so, ape pengajaran yang aku dapat dari ldk tadi?? don't judge a book by it's cover... hahahaactually pengajarannye, same la cam semalam... tuk mencapai kejayaan, kenelah berubah menjadi yang terbaik.. and maybe kite leh membuat sesuatu yang lain dari orang lain tuk keluar dari kepompong yang kita hidup sekarang ni.. for example; dr. SMS.. dia dah wat sesuatu yang lain dari orang lain.. tu dikira kejayaan yang bukan semua orang bleh wat. betol tak?? he3

0 comments: