BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Tuesday, February 2, 2010

round2 melaka...

huhuiii...
29 jan 2010..
aku dan ikin pergi melaka.. at first, tujuan kitorang nak celebrate besday dayah on thursday b4...
pastu dah janji nak pergi melaka teman die, so aku ikot laa..
kitorang gerak jumaat malam.. memule ingat dah tak dapat tiket malam jumaat tu, sekali dapat plak.. so, pe lagi, kitorang cabut la.. hhehehe

30 jan 2010...
malam tu kitorang bincang2 nak gi mane hari sabtunye.. memule plan nak gi mini malaysia since aku pun tak penah pegi.. tapi, last2 cume pergi zoo jek.. klaka tol!!
so, kitorang nek bas dari ocean ke melaka central, then nek bas panorama ke zoo plak.. hahaha..
macam2 jadi mase kat mc.. klakak!!
memule aku tertinggal payung ema kat dalam bas, then kat kedai makan tudung aku luruh(tercabut lerr..), then aku menebalkan muke mintak balik payung ema dari abang konduktor bas (sampai kene bahan ngn abang2 tuh..), then naik bas panorama yang lembab cam sipot tuh!! pasal da sala nek bas.. abang2 tu suh nek bas salira, kitorang bantai naik bas panorama yang akan pusing2 satu melaka nih!! hahahaha... macam2...

time ni kitorang tengah jalan2 pusing zoo... duk sebentar hilangkan penat.. keh3

ambik gambar bersama en.tapir... ahhahah

malam tu, kitorang sempat gi main bowling kat mitc.. huh.. memang besar giler ah!! sonok!!
tapi yang tak sonok, sape 4 orang yang mata terbawah kene belanje yang menang makan.... dan salah sorangnye... aku la!! huuuu... naseb2....

then, pas belanje diorang makan, kitorang (aku, pah, dayah, ikin) naek river cruise... ikin teringin nak naek mende nih.. hahaha
aduh... ngantok sungguh mase naek mende nih... bleh plak pak cik tu pasang lagi mendayu2.. memang membantu la kitorang nak tido!! hahahahaha

tapi dalam keceriaan kitorang kat melaka, ade satu berita sedih pada hari ahad tu...
tibe2 kitorang diberitakan bahawa En. Ishak (Allahyarham) lecturer BEL kitorang dulu dah meninggal dunia awal pagi tu sebab serangan jantung.. terkejut kitorang!!! nak melawat tapi kitorang tak tau kat mane rumahnye.. semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman... AL-FATIHAH....

0 comments: