BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Thursday, February 4, 2010

hari ini hari khamis~

fuhh... kejap je rase dah hari khamis lagi.. esok dah hari jumaat, then sabtu, ahad, dan seterusnye... hurmm.. rase kalau tak manfaatkan masa2 ni, memang rase cepat jek...
hari ni kitorang serumah berpuase.. puase ganti la kan... pompuan.. heheh...
so, petang tadi lepas kelas, aku ngn muni wat la tugas memasak ni.... pergghhhh.... memang tak bleh lawan la... pedas giler... klaka plak.. tadi masak simple je.. telur masak sambal n cendawan black paper.. kieh3.. memang meletup perot kitorang... dah le pedas, tambah plak lawan ngan black paper.. hahahaha.. harap2 sumer2 perot sehat je.. dah la diorang esok pagi nak bertolak ke kelantan.. hehehe.. semoga semua selamat..

hurm.. teringat plak citer pasal petang tadi.. agaknye balasan sebab aku terlalu suke dalam kelas motor tadi, dapat padah... heheks..

kat kelas tadi memang klaka.. aku tak abes2 gelak.. kenape tau? sebab lecturer tu sangat klaka!!! tak penah aku jumpe lecturer camtu.. hahaah.. sorry encik.. bukan gelakkan encik.. tapi encik memang klaka la.. hehehe
then, kelas abes awal... aku pun berkira2 nak balik.. tapi sebelum tu nak singgak atm since aku kene bayar rm50 tuk seminar.. duit kat tangan tak cukup plak.. loan pon tak masuk lagi.. entah bile la baru nak masuk... hurmmm...
then aku decide nak turun kat seroja sebab kat situ ade mesin atm yang paling dekat la.. samapi je.. aku rase pelik.. nape cam takde orang beratur je kat atm tu?? selalu bukan main panjang lagi line!! pastu aku pun jengah la atm tu coz atm tu kat belakang bus stop.... sekali dua2 atm out of service laaa... hampesss...
pastu ingat nak balik je... tapi bile pk2 semule, tak bleh, aku kene amek gak coz kat dalam tangan cume ader rm10 je... huhu... seduh giler... keh3..
pikir punye pikir.. aku pun tanpa ragu2 gerakkan kaki ke menara... adussss.... mau patah kaki aku naik tangga2 kat situ.. giler banyak tangga... dah macam kat batu cave plak!!
tapi duit punye pasal, aku pun kene la tabahkan hati..
naseb aku agak baik sebab kat menara tu tak ramai sangat orang... selalu kalau nak pergi atm jangan la kat menara.. memang kene beratur panjang!! huhu..
selesai keluarkan duit... aku pun turun semule ke seroja.. heh, time turun ni memang takde masalah... kejap je dah sampai bus stop... duduk kejap bagi hilang penat, bas pun sampai.. syukur.. tak payah kene tunggu lame2.. heee...
so, sampai la rumah...

0 comments: