BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Monday, February 8, 2010

pagi senin yang sengal~

huks.. pe la aku ni.. pagi2 dah wat lawak antarabangsa!! huahuahua...
asalnye semalam memang mood nak pergi kelas hilang di bawa angin!! ntah kenapa... rase macam tibe2 tak nak datang kelas hari isnin.. padahal kelas cume 2.. dan abes pon pukul 1230 je.. huuuu...
dan, semalam, sebelum tido, aku dah membuat satu keputusan: keputusan yang mungkin akan membangkitkan rase semangat tu.. yoshhhhh~~~
aku pun mulakan langkah pagi tadi dengan nama Allah.. semoga perjalanan ke kelas di berkati..
tiba2... belum sempat sampai ke tangga akhir blok aku ni, teng3.... aku dah terpelecok kat tangga rumah aku... huiks~ ape la.. ni sumer gare2 aku nak memakai kasut tinggi ke kelas.. cesss...
tak sempat nak melaram dah jatuh.. heks~
tapi takpe, aku teruskan jugak perjalanan ku...
huhuhu.. adakah esok aku akan memakai kasut tersebut lagi?? hahaha...
nantikan.....................

0 comments: