BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Friday, February 12, 2010

pelik tapi benar...

hurm...
nape aku wat topic ni??
kenape??
hahaha...
jawapannyer.........
klaka la... rase nak gelak lagi kalo nak citer..
wokey..
camni... mase ni hari rabu, 10 feb 2010..
time tu aku ngn kengkawan dalam bas rapid yang penuh ngan manusia, so kami terpaksa la berdiri (lenguh sungguh kaki ini..)
mase kejadian: bas tu ngah berhenti kat trafik lite pintu belakang...
huhu..
tengah kitorang duk borak n gelak2 dalam bas tu, tetibe kawan aku cakap " weh, tgk, van tu tak gerak2.. pak cik tu tertido"
bile aku tgk je.. isk.. memang betol la.. pak cik tu ngah sedap tido dalam van tuh!!! hahahahaha
lame plak pak cik tu tido.. sampai lampu dah bertukar hijau pun masih tak bangun2... sampai la lampu jadi merah semule, van tu tetap tak jalan.. isk3.. pak cik2...
then, mase lampu merah semule tu, ade la abang ensem yang bek ati (macam nampak je, padahal jauh.. ;)) tolong kejutkan pak cik van tu.. haha..
jahat ek aku nih?? siap amek gambo lagi... huwaaaaa...
tapi dalam2 klaka tu, ade kesian gak kat pak cik tu.. maybe die penat sgt time tu... sampai tertido mase tunggu traffic.. hehe
so, kepada sape2 yang mengantuk, jangan la bawak kereta yeh..
berehat dulu sebelum memulakan perjalanan... heheh..
lebih2 lagi dalam musim2 perayaan ni...
kepada yang menyambut tahun baru cina, i wanna wish u all a happy chinese new year!!!
lalalalalalalala.............

0 comments: