BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Tuesday, September 1, 2009

hari beransur senja...

salam sejahtera kepada muslimin muslimat yang sedang berpuasa dan bakal menjamu selera di waktu berbuka nanti...

hari ni cam biasa.. bangun jam 4.30 dan barsahur sama2 ngan ida, muni and tasya.. semalam mak bagi bekal nasi lemak dan lauk2 sikit.. so, pagi tadi merasalah sorang sikit... pukul 6.30 solat subuh and then gi mandi plak.. sejuk betul pagi tadi.. hehehe..

hari ni kelas mula pukul 8.30 dan abis pukul 3.15 petang.. dr.ku bagi balik awal.. baik betul dr.ku ni.. erm.. hari ni jugak bas rapid mula wat sistem rapidpass.. so, today aku dah start gune pass rapid tu.. huhu... tapi ramai lagi yang tak pakai.. diorang lebih selesa beli tiket cam biasa.. maybe diorang rasa rugi tuk bulan ni.. sebab kitorang cume gune lebih kurang 3 minggu je.. bulan ni kan ada cuti raya.. tapi pada aku it's ok je nak pakai ke tak.. ikut individu la..

petang ni aku join dak2 rumah gi berbuka kat restoren bara.. kat mane tu?? kat seksyen 7, pusat kormersial.. aku pun baru sekali je kot makan kat situ.. tak pasti la sedap ke tak..

hari ni dah nak berakhir bila dah sampai waktu senja camni.. ermm.. banyak tak masa aku yang terbuang?? huhu.. cam banyak je.. konah.. konah... bila la nak arrange jadual tu bagi senonoh sikit...

0 comments: