BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Tuesday, August 25, 2009

rasa seronok!!??


erm.. seronok ke?? ape perasaan ni??


erm.. seronok kot...

hari ni catat sejarah bile dapat online ngan wifi yang dah dapat digunakan kat rumah ni.. dah dekat seminggu pasang tapi tak bleh connect2!! masa tu geram giler.. bile dah dapat connect ni.. terus je la kan pakai internet ni.. harap2 tak melalut la kan.. huhu...
the good thing is aku bleh wat assignment senang je.. tak payah la asik nak gi libry tapi selalu tak dapat ape yang aku nak cari.. rase cam buang mase jek
sekarang bile2 masa je aku bleh online and cari bahan yang aku nak.. senang kan??
tapi ada gak adversenye.. aku kene bayar la kan tuk wifi ni tiap2 bulan.. nasib baik share ngan dak2 rumah.. takde la beban sangat..
pasni bleh la aku update blog ni selalu.. hik3

0 comments: