BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Sunday, August 16, 2009

syukur kepadaMU YA ALLAH..

alhamdulillah.. dah seminggu aku tak dapat datang kelas.. gara2 demam yang tibe2 datang menimpa.. kenapa kan? tibe2 ada ujian macam ni.. mesti la ada hikmah kan?? agaknye aku selalu sangat stress, tu yang Allah nak bagi aku rehat seminggu tu.. hehe

tapi demam ni gak wat aku jadi serbasalah.. kesian kat abah ngan mak. dah la diorang baru je pegi pulau pinang, tengok abang konvo, tau2 aku saket plak.. denggi plak tu! belum sempat rehat2 dah nak datang sini tengok aku.. terharu betul aku.. rasa nak nangis!! nasib baik ritu tak kene masuk wad ke, kalau kene, lagi la diorang risau.. pastu kene jage aku plak..

syukur, hari ni wat blood test lagi and the result dah ok. tak payah susah2 pergi Pusat kesihatan lagi nak check darah.. platlet aku pun dah meningkat dari sebelum ni..

hari ni aku ponteng kelas dr.pisol.. huhu.. harap2 kali ni je la aku ponteng..ni pun sebab lambat dah dari PK tadi.. pasni?? gi kelas ke tak.. gi ke tak?? erm..

0 comments: