BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Monday, September 7, 2009

ramadhan ini..


hari ni dah masuk hari yang ke18 ramadhan... tinggal lagi lebih kurang 12 hari je lagi tuk umat islam menyudahkan ibadah puasa..
rasa cepat betul masa berlalu.. dah nak raye..
tahun ni aku takde bagi sape2kad raye pun...
tak sempat nak beli.. mungkin bleh wish hari raye pakai sms @ email jek..
hari ni tinggal aku berdua je kat umah.. sorang pegi umah makcik, sorang buke ngan kekaseh, sorang belum sampai lagi dari kg.. huu..
hari ni 4 the first time aku masak daging black paper sendiri..
selalu mesti mak ade kat sebelah 4 make sure daging tu menjadi..
tadi aku just tepun mak nak tanye the proper way nak masak daging tu..
alhamdulillah...
jadi gak... sedap.. heheh
patutnye hari ni aku kene siapkan assignment bel.. tapi sampai la ni aku tak gerak2 gak..
hari rase cam letih giler... huu..
konah!!! do your work!!! now!!!!

0 comments: