BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Sunday, December 5, 2010

satu hari lagi di sg petani

Lirik Kamu Yang Seribu Kali Cinta.

Lagu lagu dalam OST Seribu Kali Cinta, Lirik Lagu Kamu Yang




Kamu Yang
senyuman manismu menawan ku
aku tunduk malu tersipu-sipu malu
yang ku mahu kamu..
ada di depanku

nanti ku menanti bila kau tanya aku
OST di liriksemualagu.blogspot.com
jadi kelu ku berada disisi kamu
kau sebut nama ku,
aku pun terpaku
wajahmu bermain diingatan
selalu...ku terkenangkan mu

kamu yang buatku melayang terbang
kamu yang buatku mencapai bintang
kamu yang bawaku kesana
segala mula dari kamu

kamu...

dalam tawa,anggun renunganmu itu
yang bercahaya menyinari hatiku
adakah dia yang selama ini
ku nantikan
harum jua...jiwa ini
jiwa ini

wajahmu bermain di ingatan
selalu
ku kenangkankan kamu


hihi...
ni cume selingan...

tapi tak dapat cari video plak... takpe la

teringat plak bile iman wat ayat, "hurmmm... bile la nak dapat makan ni.." aku tergelak besar dengar ayat die tu... cam betul jek.. hahaha... die wat ayat ni masa aku suapkan kek hasil buatan mak die.. (walopun kek tu tinggal bancuh je.. hihi) padahal masa tu bukan lama sgt pun nak tunggu aku suap die for the next.. hihi... ntah pape.. dah si uca plak.. boleh plak tetibe muncul depan aku masa aku tgk sedap dok gelakkan ayat iman tu... tergezut!! die plak bole selamber je muncul depan aku dengan sebekas honey star kat tangan, pastu mintak kek tu.. hua3... dah la aku baru je lepas tengok cite horror.. hihi... sendiri terkejut.. cess..

ni pun sekejap2 si iman akan datang jenguk aku ngah wat keje ni.. pantang aku bukak laptop.. ade je nak menjenguk kepala.. sebok tanye... ape tu? ape tu?.. kalo si ajua plak... wat ape? wat ape?.. haha... macam2 gelagat la anak2 sedara aku ni... yang paling aku tak lupe bile si ajua panggil aku, Achekkkkkkk..... bunyi cam pape ntah... hahaha... klaka...

0 comments: