BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Monday, November 8, 2010

tak larat betol~

adeh.. jam dah menunjukkan pukul 1.20 pagi... mata aku dah jadi kelabu asap dah ni... ngntok gile beb!! penat kot... tadi tolong kawan angkat barang.. hehe.. tapi mmg aku ni kalo stat je wat keje mesti ngntok... tak payah ade alasan len!! huhu...

pening tol pale aku nak setelkan paper ni... dah tak tau nak pick % yang mane 1... n tak tau dah nak masuk mane... haru tol... nape la ritu aku tak terpikir nak cakap yang aku dah ada figure tu... tapi agaknye masa tu, pale otak aku dah tak betol, nervous lagi plak... tambah2 la pelupe aku ni.. huuu...

syok tol aku dengar kawan2 aku dah stat nak gi interview2 ni... aku bile lagi??? ni satu hal... pale otak aku ni dah jadi senget dah kot... mcm2 nak pikir... bile nak setel ni.....

tak larat dah otak ni... nak release tensi la... tp ,ape nak wat ea??

0 comments: