BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Saturday, August 21, 2010

reunion:::flamming steambot~~


huhu... muke happy jea aku dapat makan banyak...

ni lah antara yang dapat datang reunion kali ni...

lepas berbuke~

hurm... bile la lagi dapat jumpe ngn kalian semua....

huuu... semalam, aku dan kawan2 x-classmate, since diploma kat melaka till degree kat shah alam, sama2 berbuke puasa kat flamming steambot, sebelah sunway piramid..
best gile dapat makan steambot... lagi2 dengan dak2 ni yang macam2 perangai... memang bising gile tempat tu kitorang wat havoc!! naseb la tempat duduk kitorang tu kat hujung sekali.. so, kalo bising pon takde la orang nak marah.. hiihi..

makanan::memang heaven!!! kitorang ambik macam2!! huhu.. gile tol...

lepas berbuke, kitorang lepak kat bawah plak.. dok borak2 kat tempat parking, amik2 gambo.. huhu... dah lama tak borak2 ngn diorang..

hurmm... lepas ni... lepas abes degree, ntah dapat lagi ke tak jumpe macam ni... mesti dah susah bile masing2 ade kehidupan sendiri... huuuu... walopun aku masih lum abes degree aku, tapi aku dah terasa sayu nak berpisah ngn diorang... banyak gile kot kenangan ngn diorang...... adehhh...

0 comments: