BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Saturday, August 7, 2010

aku & bas~

huhu.. cam klaka je title aku malam ni.. hihi..
ni pasal aku punye aktiviti la ni.. hahak!!
siang tadi (dari pagi sebenarnya), aku dah start tunggu bas u80.. nak gi shah alam, seksyen 2, uitm... duit kecik dalam purse cume ade lebih kurang 5 ringgit je (tu pun dah termasuk duit syiling aa) dengan confidence nye aku, bleh plak pikir yang tambang dari um sampe seksyen 2 tu cume rm2.. tup2 abang tu kate rm 2.50!! cess... dah short 50 sen aku!!
jalan federal tu clear plak tadi.. dalam 20 minit dah sampai da kat last stesen.. hurmm.. kalo jammed... mau dekat 1 jam baru la bleh sampai..
then, aku tunggu lagi bas, t603 plak.. tuk masuk dalam uitm.. huhu... ni pun ada la dalam 10 minit gak tunggu bas nak gerak.. tunggu plak dekat ngn orang bakar ayam & ikan.. perghhh... habis bau asap!! abang bas tu agaknye tengok kitorang dah tak sedap nak duk ngn asap2 tu, dia pun gi la bukak pintu bas, kasi kitorang masuk.. huuu.. lega..
sampai library, nampak kat fakulti cam ramai student... maybe ada ldk la tuh... huhu.. masuk je library, takde orang!! hurmmm.. biasalah.. hari sabtu, sape la yang rajin datang library, melainkan dah terdesak cam aku ni!! hahaha
aku duk library tak lama pon.. pasal sangat sejuk!!!! tak tahan!!! dalam kul 12 camtu aku dah cabot dah.. haha...
aku jalan turun ke bus stop, syukur, sampai je bas pun sampai,so takde la lama tunggu kat situ...
sampai seksyen 2 semule, aku dah terasa lapa yang amat sangat!! haha.. aku pun pe lagi, gi mentekedarah dulu... hahah... sensorang pon jadi la.. janji perot masyukk...
dalam kul 1 suku aku nek plak bas t605 nak pegi umah akak aku, puncak perdana.. sampai dalam kul 2...
dapat la jumpe anak2 sedara yang comel & nakal tu.. huhu.. dah pandai cium tangan.. tapi iman lagi pandai selongkar handbag aku cari handphone!!! cess... cepat je kalo nak men game tuh!! haha..
si uca makin manja... asik nak melekat je.. tergelak2, comey betoi... dapat la lepas rindu kat diorang berdua tuh...
petang dalam kul 6 baru dapat nek bas balik semule ke seksyen 2 ,then tuka bas gi kl plak... hu..
sampai um dalam kul 7.20 pm... penat.........

hurmm.... satu hari bersama bas rapid kl...... ~(0.^)~

0 comments: