BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Thursday, July 22, 2010

wut am i thinking rite now??

hurm....... sensorang berjaga ni membuatkan aku melayan perasaan plak....
aku ni selalu sangat berperasaan begini.... kenapa ye? cepat sangat terasa... padahal perkara tu belum tentu lagi kejadiannya.... susah betol jadi aku yang suke pikir ntah pape nih...

baru sat ni tengok page beliau... nape aku rasa something kalo beliau sms?? adakah??????? owh... sudah tentu tidak........... no......... say no!!!

beliau masih lagi ada seseorang yang perlu dijaga... please. jangan buat hal.... please... control your attitude... your feelings.... please....... nanti aku gak yang susah.......

tapi, mungkin juga ni hanya mainan perasaan... pasal dah selalu sangat macam ni...
CONFUSE!!!!!!!!!

0 comments: