BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Sunday, July 11, 2010

empty but unempty.....

hahaha... ape ntah title aku ni... heeeeeeee............ dah lama beno tak bukak blog ni.. dulu selalu bukak pasal selalu connect internet.. sekarang dah susah sket pasal dah takde internet sendiri... ni pun tumpang orangnye broadband........ hiiiiii........... bile lah nak kaya and dapat beli ape je yang kite nak?? hurmmmmmm.............
sekarang ni aku tengah wat praktikal kat takaful ikhlas... baru start akhir mei lepas... diam tak diam dah dekat 2 bulan gak aku keje... ape yang aku dapat??? .......................
ni patut aku dah kene start buat projek paper:: topic??? adulaaaaaaaaaa.......... topic pun takde ni..... esok dah kene tepon advisor nak wat apointment... tapi hapah pun takde........ camno??

0 comments: