BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Saturday, December 5, 2009

today's activity....

huhu... wat pertame kali (yeke??) huhu... takde la pertame kali pon.. akhirnya aku keluar gak dari sangkar yang aku wat sendiri tuh.. hahaha...
hari ni ada sorang member aku ni ajak aku teman dia gi melaka, jumpa lecturer die kat lendu.. huhu.. dah lame rasenye tak masuk kampus lendu.. almost 1 year, i think.. hurmm... banyak gak yang berubah.. tapi cam biase la, time aku kuar je dari satu tempat tu, mesti ade je pembaharuan yang diorang wat.. time aku ada dulu takde plak nak lawa2 camtuh!! hampeh!! dulu masa aku ada kat situ takde pun wireless bagai.. sekarang, dak2 ni asik ym jek.. huh!! jeles sungguh la!! haha
tapi takpe, banyak gak kenangan aku tertinggal kat situ.. kat situ la aku kenal kawan2 aku.. kalo nak ingat semua memang memory aku ni tak cukup kot nak menampung!! ceh!! hahaha.. banyak sangat.. yelah, 3 tahun kot duk mastautin kat situ.. memang la banyak giler kenangan.. yang manis, yang pahit, yang payau, yang takde rase pon ade.. heheh..

pastu tadi kitorang gi jalan2 kat dataran pahlawan.. haha... tu je la tempatnye pon.. mane la lagi nak pegi... lagi ade request nak tengok handicraft kat situ.. layan je la.. hehe.. tapi aku tak beli pape pon.. no money meh.. pokai..

then, kitorang gi alor gajah plak.. nak beli cucur udang... sekali ada pasar plak kat alor gajah tu.. memang la banyak kete kan.. hehe.. takpe la.. janji dapat ape yang aku nak.. kui3..

huh! cume satu je yang aku tak dapat.. aku ni dah brape hari teringin nak makan cheese cake tau.. sampai pergi melaka pon tak dapat gak.. hampess... ntah kat mane la baru ada jual.. siot jek... kempunan la aku nak mkan... huu.. kalau la ada someone yang baik ati carikan aku cheese cake.. peh.. sedapnye... yum..yum..

0 comments: