BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Thursday, December 24, 2009

hari jalan2 bersama family!!


chanteq kan masjid putih tu??

byk seh membeli... hehe

jogging pagi2...

huhu..
da lame giler aku tak tulis something kat dalam blog aku ni.. hari ni dapat la meluangkan masa sekejap.. hehe
sekarang, aku kat umah abang aku kat kuala terengganu.. baru je sampai petang tadi. penat pun tak ilang lagi nih..
this weekend, aku luangkan masa ngan family aku kat ganu ni.. dah lame da plan, tapi baru sekarang dapat jadi kenyataan.. yang bestnye, bukan aku, adik aku n parents aku je yang ada, akak aku n family die pun ada.. hua3.. best la ada anak2 sedare yang nakal n cute tu.. hahaha..
tadi dari rumah dalam pukul 830 pagi, sempat singgah dungun dalam kul 300 petang la.. ingat nak jumpe ema sat, tapi die tak angkat call aku plak.. gi dating kot!! haha.. sampai rumah abang aku dalam kul 530 petang..
yang lagi best kat sini aku bleh on9 la.. kah3... kat sini line 3g celcom okeh plak... ape lagi, layan internet la aku.. haha.. sonok..
hurm.. esok ape plan yeh?? entah la.. tengok la camaner esok.. harap2 tak ujan la.. bleh jalan puas2.. hooreeeeeyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: