BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Monday, October 25, 2010

menanti nanti~

salam~
hari ni aku stay je kat umah, masih lagi buat report yang tak siap2 tu.. perghh.. bile ntah nak siap..
pagi tadi dah turun beli nasi lemak... terajin plak rini, nak turun beli sarapan.. (pasal dah lapo sgt)
lepas beli, tak bole naik rumah dulu pasal ade orang fogging plak.. dah kene lepak kat bawah tu, sambil2 makan karipap.. huhu.. naseb ade beli..

pasal presentation ni plak.. dah kene pospon lagi.. kalu tak, mesti aku dah gelabah nak siapkan hari ni gak, then kengkabut gi umah akak aku.. pasal kalo dari sana dekat sikit.. huuu... tp, bile dah kawan aku tepun pagi2 bute nak bgtau yang presentation pospon next week, 2 november, rasa cam lagi serabut plak.. dah rasa sejuk je tgn aku nih.. nape ntah??? isk3..

isk, makin cuak ke aku ni nak wat presentation tu?? perghh... bile pikir yang examiner aku sape.. aduhh... lagi la kecut perut.. harap2 la beliau tak tanye banyak sangat soalan.. kalo tak, mau mati aku nak jawab weh!!! tolong lah~~

0 comments: