BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Monday, March 8, 2010

minggu yang meletihkan~

huks?? jadi kecik plak gambar2 nih.. haha

ni bukan gambar ngan pengantin, tapi banyak gambar syok sendiri nih!! hahaha

chanteq laa kat i-city ni... betul2 cam burung merak weh... hehe
`
ni gambar mase boring2 dengar ceramah kat DSB.. perghh... dah le ngantok giler sebab tak cukup tido, kene plak bangun pagi gi dengar ceramah yang membosankan.. huuuuuu~~

letih betul hidup aku dalam minggu ni.. macam2 benda aku kene attend...
this week aku n roommate aku gi modul.. act, ni modul untuk part 4, tapi since kitorang tak pegi last sem, so kene la rajinkan diri pegi this sem.. huhu..
aku sebenarnye tak cukup rajin nak gi coz aku tengok ramai gile kot kawan2 aku tak pegi.. selamber je diorang?? tapi aku ni skema sangat kot... tu pasal giler kene rajin pegi modul tuh..
tapi rase takde cam sia2 aku pegi 2 hari modul ni... hari sabtu tu aku men masuk je group mane2.. naseb kitorang masuk group yang happening!! dapat lecturer pon okeh.. huhu.. .sonok gak laa...
tapi hari sabtu tu memang hari yang sangat penat.. bayangkan, pagi tu je dah kene bangun pagi2 nak pegi modul tu.. then abes (naseb dapat balik awal: 330 petang) awal la kan.. sempat la siap2, mandi sumer... then dalam kul 530 petang tu kitorang kene gerak gi wedding huda kat selayang baru... perghhhh... dah le tak penah jejak kaki ke selayang pon... hahahaha...
tapi akhirnye sampai gak kitorang kat selayang tuh.. haha.. setelah berkelahi (dalam nada gurau2 jek) ngn syiqah.. kah3!!
klaka sungguh!!
kitorang sampai betol2 sebelum masuk waktu maghrib.. then kitorang solat kat surau yang dekat kat situ, touch up2 sket.. hahaha..(sebab sebelum gerak dari shah alam tak sempat make up;: kengkabut giler!!)
dalam kul 8 camtu kitorang sampai la kat majlis tu yang di buat dalam dewan sekolah... tapi waktu tu, pah,ema n dayah tak sampai lagi.. kitorang tunggu je la diorang kat meja makan... diorang sampai dalam kul 9 kot..
oleh kerana tema malam tu kaler pink, so, kitorang pon pakai la baju kaler pink2.. hhehehe.. nampak ayu giler!!
kitorang kat situ sampai kul 10 lebih, then kitorang pon beransur la... majlis pun dah nak abes.. huhu
kitorang sampai shah alam semule dalam kul 12 malam.. time balik aku kene bawak kete coz ema da penat bawak dari melaka (sampai sesat::telajak masuk kl;)
bila sampai shah alam dak2 ni nak tengok i-city.. asbab aku pun tak penah gi lagi, so ikot aje la... heheh.. canteq woo... tapi kitorang tak bleh lame2 kat situ sebab pak guard dah suh balik ... dah nak tutup tempat tu.. lampu2 pon ade yang dah kene tutup.. huwaaaa...
pastu dak2 ni nak pegi up town plak.. time tu aku dah tak larat sangat.. ngantok giler.. tapi dah dak2 ni ajak.. huhu... malam tu kitorang sampai rumah dekat kul 3.. peh.. pedih mate aku weh.. haha
esok pepagi (ahad) kene bangun pagi lagi coz kene attend modul ke2 plak... dak2 ni balik pun tak sempat anta sebab modul tu sampai kul 1... takpe la... len kali datang la lagi yeh kawan2...

huhu.. betape letihnye aku weekend lepas... and next,next,next weekend juga akan menjadi weekend2 yang meletihkan sebab:: banyak giler aktiviti2 yang bakal aku lakukan!!! yoshhhhhh~~

0 comments: