BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~listening~

Monday, January 25, 2010

hari ini dan semalam~`~


cess... tak bleh masuk la plak.. hahahah
ni jalan yang selalu aku lalui kalau nak pergi ke fakulti bisnes.. kalau tak nek bas uitm laa..
kne turun bas kat perindu, then jalan je kaki ke fac.. actually tak jauh sgt pun tapi kene nek bukit sket la.. tu yang wat orang selalu malas nak jalan kaki.. lebih rela nek bas yang macam sardin tuh.. huhu
actually, kali ni aku bukan nak citer pasal pegi kelas camaner ke, nek bas ape ke, kali ni aku nak story pasal ade satu talk yang kitorang kene pegi malam ni..

aku ni tak penah le stay kat fac sampai malam.. that's why la takde experience.. tak pasal2 tadi kitorang kene pergi plak.. malam plak..
aku ni tak penah2 pegi fac malam, dah jenuh pk, camaner le nak balik malam kang.. ade ke bas??
huhu,..
tapi since talk ni compulsory to us, so kene la gak pegi.. hurmm
so, i took a bus at 715 (i guess), tu pun dapat bas ke2 coz yang 1st bas tu nak rehat..
then naseb dah janji ngn syiqah nak gi awal sket, bleh lepak2, takde la rushing sangat..
so, kitorang lepak sat kat surau sambil menunggu azan maghrib..
then pegi amek makanan, makan, and masuk dewan...

tambah tolak campur bahagi, alih2 dah abes talk tu.. heheh
sempat lago pose2 ngn syiqah sebelum balik..
dan, akhirnye, nasib hari ni untung sket.. hehe
nak balik tadi nisah bagi tumpang kete baru die.. hehehe
syukur la.. tak perlu la tunggu bas lame2.. hehe






semalam~

semalam gi makan malam kat hakim sek 7
that is my 1st time la..
tak penah lagi lepak or makan kat situ.. huhu
tu yang cam orang baru sampai bandar.. keh3
asik2 nak amek gambo jek.. keh3
ni gambo mkanan ida..
actually aku punye la lapo, sampai terlupe tujuan asal nak amek gambo dulu baru makan.. dah makan baru teringat.. hehehe

ni air aku la...
dah la selsema tapi sempat lagi amek air sejuk.. berais plak.. huhu


orait.. till then... adioss....

0 comments: